fredag/lördag.

En seg fredag i skolan.. en massa förberedelser för nationella prov.. måste vara väl förbereeeedddd-.-

Efter skolan blev de till att fixa stinas 18 års presenter =), fika en stund med jay o nil, sedan hem till mig, o fixa de sista örhängena.. som jag sedan åkte och lämnade  på Radio Days. så nu är vår kollektionen klar, de finns att köpa på Radio Days o kostar 100kr.  

De kul att se folk gå omkring med "Radio örhängen"  , även om "man" kanske först ser dem på Radio Days o sedan går hem och gör egna, för det har jag sett tjejer göra=) så 'är det ändå kul att de gillar de man gör, att de vill bära dem.. då skapar man något tillsammans på ett sätt..

menmen nog pratat om det.

kvällen blev lugn, gjorde i ordning mig och åkte sedan till kåren, med Jay , Neo, Medhanie o några till, de var väl en helt okej kväll, kunde dock inte dansa så mkt, vill inte göra stukningen värre än vad den redan är , har ju trots allt match på tisdag TAGGA.=)


Lördag.
idag blev de till att stiga upp ganska sent.. (kl 10) jaja jag vet vad ni nu kanske tänker.. att det är tidigt att stiga upp klockan 10, men inte för mig=) käkade lite frulle sedan ringde camilla o de blev att träffa henne och blerta på stan för att hjälpa dem att hitta något ÅT det sötaste 18 års barnet  som fyller imorn=) de blev lite grejjen till mig också:p

sedan åkte camilla, o jag & blerta blev lite Hungriga så vi satte oss på bell´s uteservering för att käka lite lunch, då vi blev abrutna av min chef som sa att de behövdes förstärkning, och att om jag hade tid så kunde jag få hoppa in=), så de blev till att tryka i sig den där bakade potatisen och snabbt hem för att byta om , sedan snabbt tillbaka för att jobba lite, skönt med lite extra pengar, trist att man missade de SUPER FINA VÄDRET! men men de e smällar man får ta=) (tack blerta för att du är så förstående<3)

Nu har jag kommit hem och ska snart ta mig en dusch, för att sedan träffa grabbsen, vi ska fira en av deraas vänner som fyllde år igår=).

nu ska jag kila, njuta av värdet!

Kiss´nhug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0