I can feel the spring now ^^,

Blev men inte glad idag över att SOLEN tittade fram då bör man tänka om:)

Jag blev iallafall över glad, och var allmänt flummig hela dagen=) hade riktigt kul iskolan , -förutom nationella dårå..men de gick nog bra där också, håller tummarna för de iaf!

imorn,torsdag är de studiedag! så niice, ska soova länge:p plugga och gå på tjejkvällen som kommer att imorn kväll med stina blir de:) sen äre träning men kan ju inte träna rikigt, överbelastat vaden så kan inte delta

imorn...
men imorn blire nice , sen är de inte så långt kvar till Påsklovet! älskar lov:) o då kommer nog min MD längtar:)<3

nu ska jag sätta mig och fixa lite saker, ni får se de när de är klart:)

hare bra så länge njut av solen!

Kiss´nhug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0