Knock you down.

Tisdagen-  Träningen gick bra, känslan efter ett fyspass är skön=) på kvällen blev det satin, vissa bangade men men, adde o jag hade skoj iaf! =)

Onsdag- vaknade vi 10 tiden, klockan 12 ca kom My och robin=) vi åkte till m-berg och stroosade runt hela dagen tsm=)
på kvällen blev det work för mig men de andra kom förbi och käkade lite sedan gick vi o köpte godis o umgicks hela kvällen..

Torsdag, idag, åkte my precis.. hoppas att de inte tar så lång tid tills nästa gång vi ses ! :)<3
nu är klockan 1, och jag har hela dagen framför mig, får se vad jag spenderar min tid på...

imorn, fredag- blire att ge sig av till sthlm, hälsa på pappa lite blir tillbaka på söndag=)

hare bra, njut av Av solen idag!

En låt som jag just nu diggar-
Knock you down -keri hilson feat ne-yo kanye west !

Kiss´nhug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0