Onsdag= snart Heelg !

idag vare skola på morgonen, somnade till lite på lektionen!:O fy de va jobbigt.. sen vare hem efter skolan, blev de till att hämta baloó stakarn har kastrerats.. men han kämpar på:p han har en sån där stor tratt runt halsen , som han krockar med allt som är i vägen för honom, typ dörrar osv:p

aja sen till träningen, som var rätt lung idag, men är sjukt seg i kroppen...
 imorn blire skola, träning, sen vet jag inte mer:p Helgen som kommer blir trevlig! får se vad jag gör med min fredag.. något förslag ngn? =)

vad händer på Valborg gott-folk!?

Nu ska jag snart sova Barca på tv så klart! go FC BARCELONA!<3.




gammal låtmen bra. (videon har jag inga kommentarer om:P)



Kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0