The Big Apple

Idag har det varit en FLuM dag för mig, har skrattat typ hela dagen så bra mår jag iaf=)

har tränat och det gick bra, pratade ganska mycket med Sara tack för det!
nu sitter jag hemma och hos stina och försöker plugga... de går inte så värst bra.. vi har alltid så mycket att prata om vilket vi hellre gör istället för att plugga:) puss på de!

if i "made" one misstake, is it possible to fix it? or is it too Late? that´s one thing that´s on my mind right now.




något som gör mig glad är solen.. och den goooaste glaassen blire ju till att frossa i sommar  för dig som kanske inte har smakat den än.. GÖR DET:)

aja nu ska jag snart cykla hem.. godnatt !

Kiss´nhug

Kommentarer
Postat av: stina

och det är alltid lika trevligt!

2009-04-16 @ 16:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0