fotboll.



en snabbrusch om min Torsdag- skola, träning= "stukade" foten.. drog typ ut mina ledband i foten.. så nu är de lite utsträckta, de e lite svullet, men jag har match på Tisdag, så tills dess ska jag se till att vara tillbaka! kollade nyss klart på One Tree Hill! de nya avsnitten så klart, nu kollar jag på the city.. JaJA vet vad ni tänker, men men ..

imorn, blire skola, ska hämta upp stinas present, sedan till Radio Days o fixa lite andra saker på stan, sedan blir teé o träffa grabbarna, o ta en fika lr ngt med dem får se vad de blir..

imorn kväll blire kanske utgång, får se vart.,

annars undrar jag om nu har någon bra låt, kommenteeera den då! behöver nytt o fräcsht så send me some names;)
KassiBlerta.Emma.

lite bilder från skolan,

Godnatt.

Kiss´nhug

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=YFgInIACTwc

2009-04-23 @ 23:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0