sthlm- sommaren 09.

då var min tripp till pappa  över.. home sweet home som man brukar säga, men fick en bra vecka där uppe iaf! avslutade de hela med en båt-kryssning, med pappa lill´si´s , cecilia, farmor o gammelfarmor på 97 år=), båt resan var en 24 timmars, ganska lagom då jag EJ gillar när båten gungar fram och tillbaka när den ska svänga.
men som sagt det var en lyckad vecka.

nudå`?
börjar med en hårdtränings period hoppas jag väl på! =) sen kan serien börja! för jag känner att jag vill Lira!

sen måste man ju ringa jobben o meddela att man är hemma igen, suck , har ingen lust att jobba igen, men i need the money too my trip to chile in December. soo whateverhhh

sen kanske man ska ta o njuta av sin sista tid från sitt sista Sommar LOV, sen är de studenten om mindre än ett ÅÅÅR=)

shit de kommer hända en hel de framöver o de e alltid lika nice som vanligt!

aja nu måste jag packa upp, o de lär nog bli en Garderoobs rensning nu framöver.

ska försöka köpa sladden till min mobil så att jag kan ladda upp mina sommar bilder=)


Take Care!

                   

Kiss´nhug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0