tiden tickar!

om man räknade hela sin livstid i sekunder, ja då hade man fått ångest.. eller då hade jag fått ren Ångset! eftrsom man aldrig vet hur gammal man blir, och hur många andetag man får ta.. men visst om folk stressar för att hinna med så mycket som möjligt.. hinner man då NJUTA?! 
Och JA jag vet att jag är en person som i regel stressar.. jag är den personen som visst klart är långsamast i omklädningsrummet, eller käka frullen långsamast bland dem jag känner, Men ändå är de alltid jag som får springa till bussen=stress osv..

så nu har jag kommit fram till att : varför stressa sig igenom saker bara för "att man ska hinna med så mycket som möjligt" när man då aldrig hinner njuta av den tid man har i duschen, vid frukostbordet... yeah You name IT!


och en sak jag ska göra.. de är att njuta av mina sista dagar på mitt sista somamrLov..
de e inte långt kvar nu innan skolan startar igen.. och Jag vet precis vad jag ska fördriva min tid MED!

Fotboll vänner o FAMILJ.  sendan ska jag dansa också, för Cherie Hampton! o de kommer bli nice.

aja nu e klockan mkt o jag tänkte sooova=) peace OUT.
chilli´n.


kiss´nhug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0