då var man äntligen Framme!

Då var man framme och dagen har bestått av att bara ta det lungt. jag är sjukt trött efter resan, men annars var den rätt behaglig.. Behöver dock sömn känner jag. Imorn ska jag arbeta med mitt projektarbete här nere, ska besöka barnhemmet, och ska mig en bättre bild av dem. allt som har med mitt projektarbete att göra kan ni följa på : www.barnenivalparaiso.blogg.se

Ska göra en massa andra skoj-saker när jag är här nere, som tex att Surfa, det var typ ett år sen sist, så fårse hur mycket jag igentligen kommer ihåg...  skriver när jag får tid, nu ska jag sova. Men det är bara så skönt att befinna sig här just nu.

 



 

Kiss´nhug.


Kommentarer
Postat av: stinau

skönt att höra.

hur mycket tidsskillnad är det?

2009-12-11 @ 12:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0