God morgon eller?

Ja,, shit har nog aldrig sovit ut så här mycket och vaknat så här sent på dagen.. vaknade till vid 16.00 på eftermiddagen, visst somnade  jag inte förens vid 06.30 så visst fick jag mina timmars sömn... men sov bort hela dagen haha, men visst solen var lika stek het, så gjorde mig iordning lite frulle, och sedan lade jag mig på en filt i trädgården, man måste ju ta vara varenda lilla solstråle! vet inte om jag blev någe brunare av det, men de kanske inte var själv meningen.. det var bara allmänt skönt.
Imorgon ska jag iväg ut på stan och bland annat kolla balklänning, ska se om man hittar någon här.. får se hur det blir med det..


                                    
Bilder ifrån kvällens utgång.



 Fan Vad jag saknar dig, min hårboll♥


Melissa Horn. med albumen långa nätter och Säg ingenting till mig!←


 

Kiss´nhug


Kommentarer
Postat av: br

saknar dig gummsi och ballis med, hur fin är han inte på bilderna :O?

2009-12-23 @ 12:27:22
URL: http://blertaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0