Hej.

Shit man har verkligen fullt upp med allt just nu.. Men lovade blerta att bjuda lite på bilder... så det är vad hon/ni ska få. Damn vad jag saknar, min mami, mina nära och kära, sist men inte minst my dog, the Family i sthlm, ja med andra ord, jag saknar många. Pratade med papsen igår, det var kul, man kan dock inte prata så länge.. det blir så dyrt! men jaga önskar ALLA en SJU´KT GOOOD JUL=)!

Åkte till Santiago igår, det var kul, kollade runt lite shoppade lite också, köpte även saker till en aktivitetsdag för mitt projektarbete, ser fram emot den dagen!


Och nu blerta ska du få Bilder.


Santiago, La Moneda.

Santiago- Katedralen

Jenny och Nina utanför Santiagos national biblotek.


Nina och jag ska pröva en av Chiles efterrätter som man kan köpa på "gatan"
   Here it goes!, själv hade jag redan smakat=)




Nina kommer ut från ett av sovrummen och SKRÄMMER skiten ur mig, plus att hon gör en sjukt läskig miin, och hade en läskig röst, jag kunde inte ens kolla på henne, Sen jagade hon mig runt hela huset, så nu på kvällstid när jag ska gå från köket/toan till mitt sovrum förbereder jag mig själv på att hon kan ha gömt sig och sen bah hoppa fram från ingenstans. - sjukt jobbigt, roligt dock att syrran fick det på bild!

 TacoKväll med faster familj.


Det ser lite konstigt ut, tro mig det känns också konstigt med små tomtar i en grön trädgård Utan snöö=)
 



God Jul!



Kiss´nhug.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0