nosé Gracias!

Ja, då ska man snart sova, har hunnit att göra det ena och de andra idag, skulle ha åkt ut "på landet" idag till huset, men det blev andra planer, som att ligga o glassa vid poolen fram till 7 sedan ta sig in till stan, och gå på en shopping runda, har köpt mig en massa coola örhängen som du inte kan hitta hemma=).

HAR EN NYHET till mina tjejer!  jag kommer att fira nyår hemma i SVERIGE! jag fattade fel, när de gällde om att jag skulle "landa två timmar efter tolvslaget" haha, jag är hemma klockan två på nyårsafton(på dagen), så det blir ett stort nyårs firande hemma i Örebro..=) - jag har inte glömt bort att jag ska ringa er, lugn;)

 
 





I´m OUT.


 

Kiss´nhug.


Kommentarer
Postat av: tjooosnyggingvadgördusittandesvidpoolen?

åÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH du skojar inte nu va? annars ger du mig falska förhoppningar! gud vad roligt, NYÅR kommer bli så jäkla myk roligare nu. PÖSSSSSSSSSSSS PÅ dig och stek inte allt för myk, cancer du vet... Nee jag hoppas verkligen inte att du har glömt att du ska ringa mig minst en gång i veckan, annars kommer du råka illa till raring. Det vill vi ju inte, eller? love Blerta

2009-12-13 @ 14:17:12
URL: http://blertaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0