Yesbox!

då är man Hemma till verkligheten igen (kylan), men det varar bara i några dagar för snart åker jag till Chile! Jag hade en Grymt bra vecka i Gran Canaria, mycket träning + macth osv=) lite brun har jag väl blivit men, de var inte syftet med resan, har en massa bilder, men det hinner jag inte visa det nu, ska iväg och jobba nu, landade hemma i Örebro för ungefär 2 timmar sedan, o nu snart iväg till jobbet!=) det är 5 dagar innan jag åker! Längtar, jag har dock fullt upp tills dess!

www.barnenivalparaiso.blogg.se   om ni kollar in den där, förstår ni nog varför!



För er som vill se hur min vecka har varit gå då in på: www.jbelitfotboll.blogg.se där kan ni ser hur min vecka har varit!


Kissn´hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0