Big-Town.

så igår var de min sista dag på bella för sommaren iaf så nu är man DONE där! kanske får hoppa in o jobba extra men annnars blire hellas som gäller home sweet home=)


Nu.
befinner jag mig i Sthlm hos pappa, blir kvar här ungefär 1 ½ vecka=) a så får se vad som händer men  imorgon/helgen är de Festival latina, och de var några år sedan man var där, så de ska bli trevligt med god mat o musik!

nu ska jag fixa lite sedan ut o övningsköra med pappa kul o se hur de går..

aja take care!           
chilli´n









Kiss´nhug!

Kommentarer
Postat av: hej på dig älskling.

hoppas du bad alla försvinnnnnna lååååång bort från trafiken?

2009-07-23 @ 20:45:39
URL: http://blertaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0