då är de onsdag igen!

och idag var det en fika stund på bells, med blerta o stina, sedan gick jag o br vidare runt på stan, HAHA dagens höjdpunkt var att br helt plötsligt blev JÄTTE kissnödig, eller visst hon sa att hon behövde en toa under hela dagen, hon tjatade typ om de, men när vi stod inne i provhytten på Bik Bok, så var de KRIS, haha sorry br om jag nämner de här, men de var ju så sjukt roligt, haha, hon fick en sådan panik, och gjorde en massa grimascher, och jag kunde knappt hämta luft från allt garvande, ni vet när man tex är på väg hem och ska precis låsa upp dörren, o om man då är kissnödig, Det stadiet hade hon redan paserat för lääänge sedan när vi väl stod där inne på Bik Bok.. shit hon bad mig att sluta skratta för då började hon ju också skratta.. aah de här var jag bara tvungen att berätta! (hon fick tilslut en toa inne på Bells), så det slutade lyckligt iaf..                 


"somliga går med trasiga skoer"

En annan sak jag har tänkt på är alla Tiggare ute på stadens Gator.. helt seriöst de e sjukt sorgligt, det skulle jag aldrig vilja vara med om.. visst att de kan finnas vissa uteliggare som tigger som inte är uteliggare, eller jag menar, att de anväder pengarna de tigger ihop till alkhol eller ciggaretter istället för att köpa mat.. de e därför jag inte brukar vilja ge dem pengar, eftersom man aldrig vet vad de kommer att använda pengarna till.. men idag satt de en man strax utanför Bik Bok, och han hade en skylt/lapp framför sig där de stod "hjälp en hemlös" och då var bara jag o br tvungen att skänka lite pengar.. hoppas bara att de kommer till bra använding, visst det är hans pengar nu, men bara för hans eget bästa att han använder till något bra.=) man börjar se fler och fler, folk som sitter längs gatorna..
själv hoppas jag att jag aldrig hamnar i deras situation, eller att någon i min vänskapskrets gör det, för då vet ni att ni kan räkna med mej! =)

 


nu ska jag iaf sova.. ska ut och löpa imorn bitti, ujuj vad otränad man känner sig! helt sjukt. o ändå var man på skölv och lirade boll.. sov gott!

kiss´nhug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0