It´s empty.

kvällen igår var mysig på njuta, blev kvar där ett bra tag med jw=), fick träffa camilla igår som varit ut-lands, hon var fint brun! hoppas att du har haft en galet bra vecka där.

nu sitter jag med frullen framför mig, som ska ätasssss upph.MUMS. Och hårbollen ligger och sover som vanligt.

idag börjar man jobba kl 15 till stängning. och idag är det Måndag OCH FInt väder eller helt okej om man nu ska jämföra med översvämningarna vi har haft veckan som varit... så idag kanske de är mer folk ute på stan=).


chilli´n i skolan
now it´s quiet, now it´s quite empty, but now i know that i have too deal with it.
don´t think that people are happy cuz they are "smile´ng", they may just hide somthing behind that smile.


aja nu ska jag dra ut, sedan Jobba, bells, Take care! peace.





Kiss´nhug.

Kommentarer
Postat av: cami

jarrå gumman, min veckan var GULD! ;)

2009-07-15 @ 22:15:29
URL: http://camillaaerkisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0