ledig idag också:O

shit fick ledigt idag också o de kan jag säga att det behövde jag! så vad ska man göra idag då, har ingen anning, nu blire te o träffa brudarna på stan och Senare idag träna fotboll<3!

hittade en massa bilder från min resa med syrran till Barcelona! fick resan i födelsedagspresent och den är minnesvärd! och så klart kollade vi på en barca match!

aja nu ska jag kila en stund här kommer de bilder iaf!


 yex box satt ca 30-40 meter från Messi=) de ser ut att vara längre bort från bilden, icke!





Old pics=)

      my dog.

kiss´nhug

Kommentarer
Postat av: blerta

ne usch vilken början på ett inlägg. fyfy!

2009-07-09 @ 17:32:16
URL: http://blertaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0