mycket nu.

har hänt en hel del den senaste tiden, och de gillar jag ärnligen har jag fått min laptop reparerad så jag nu kan hänga lite runt i internet världen!  just nu har jag en period där jag jobbar mycket vilket har gjort att jag inte hunnit sola eller bada:(, Men jag vet exakt vad jag ska göra för min lön, en resa Till älskade Chile!<3 här har jag en del gamla bilder från min tid där julen/nyår 2008/2009 :)

imorgon är är jag ledig för första gången på 11 arbetsdagar=) skönt ska de bli jobbar just nu på Bells Coffee =) aja nu ska jag sova iaf, hittade en massa gamla bilder från danmark, inoff EM för flickor 17 2007 tror jag att vi var där men de bilderna läggr jag väl upp imorn eller ngt, här e CHile.  I
                                                                                                  V
   















kiss´nhug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0