näst sista dagen kvar!

nu är de inte långt kvar på jobbet idag och imorn kvar sedan är jag DONE!
och då drar jag till Sthlm, o de ser jag framemot, behöver komma iväg härifrån ett tag, blir nog borta ett tag!

jag åker nog nu på onsdag eller torsdag, så de e ju ett tag kvar här i Penny bridge innna jag drar till sthlm.

häromdagen fick man ett fin fint arband av sin Cami tack så mycket alltid lika kul att få en liten sak från utlandet av sina vänner detta armband kommer ifrån Grekland Rhodos om jag inte minns fel=)

aja nu ska jag iväg och jobba, som sagt inte långt kvar nu,  så då kanske jag kan hitta en balans igen (min livsstil har ju rubbats något när man jobbar oavbrutet=/ , men de e sånt man får ta).



the way it is now really Sucks! i will miss our funny times .       
      
Erik Hassle - Hurtful
.

chilli´n               chilli´n              chilli´n

Kiss´nhug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0