onsdag-lillLördag.

en stadig frukost, o en löprunda + styrka, ja så såg min Förmiddag ut=) ja å de leder ju till en massa träningsvärk eftersomm man har aft lite uppehåll:), jaja nog pratat om det!

allt bra med er annars då? ja de e ju fortfarande "sommar" eller iallafall lov så man ska väl ta vara på dagaarna som är kvar nu innan skolan drar igång..

idag.

blir de till att övningsköka med pappsen, som lovat!
annars då`?
idag skulle de bli både bio och utgång, men istället blir det utgång idag o bio imorn, de e ju inga fel på det=)

men ska väl duscha snart äta lite, packa  och sedan bege mig til böna(johanna). som just nu befinner sig i solna. kanske blir en liten shoppingrunda idag också för att tilllägga outfiten till ikväll=)

 hade inte fler bilder på alla mina brudar men ni vet att jag saknar er! o att vi får ta o ses så fort jag kommer hem!=)♥

Annars får ni ha en fortsatt trevlig Dag/kvä'll!=)



Kiss´nhug!

Kommentarer
Postat av: camii

miss you honey! :)

2009-07-30 @ 13:23:11
URL: http://camillaaerkisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0