sent va? kanske borde sova..

klockan är väl runt 01.00 men jag känner inte för att sova, jag vet att jag nog kanske borde för att jag jobbar sedan åker jag o tränar lite boll och sedan åker jag direkt tillbaka till jobbet=), men just nu sitter manistället vid datorn...

har inte gjort så mkt idag träffade jw en snabbis, och sedan började jag jobba, har bara vad äre en vecka kvar nu?=) skönt ska de bli! o nu är emma i  Grekland o steker.. själv får man vänta på sin resa i december.. men de kanske får vara värt de nu.. skulle faktiskt åka o bada ngnstans i veckan, har bara badat vad ere en gång denna sommar?! haha de e sjukt, har ju jobbat att fina dagar så man har lixom inte hunnit o de suger ju en aning..

men just nu e de värt det! så då får de vara så..

blerta sötungen kom förbi bells idag, men så hade man inte tid att snacka, hade mkt folk där idag så vinkade lite lätt till hennne , men jag vet att du inte tar illaupp så:)


aja godnatt då eller vad man nu säger!=)

kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0