shopping för hela slanten!

helu! en riktigt nice dag idag, behöver fler som denna!

de blev även en del shopping=), två par skor o jeans=) annars har de varit en bra dag, och hoppas verkligen att jag får fler av dem i sthlm, imorn blir de till o åka till solna o hälsa på böna<3 sen blire till o övningskööra lite, har precis kommit in i det + att de e grymt skoj!

På onsdag blir de kanske utgång med böna o säkert några fler, får se vad veckan har att bjuda på. nu är jag trött och vill nog sova, ska nog ta mig en löprunda imorn, måste komma i form så att jag inte ligger efter när jag kommer tillbaka till klubbträningarna och seriestarten är ju snart igång också! min kondition är väl inte på topp, kan då inte direkt påstå de haha:/ =). så de blir inge mer slapp dagar för mig inte!

have a nice Day!
              
dessa bjuder vi på eller hur si´s?=)




Barcelona 2008 bästa födelsedagspresenten!







dags att sova nu! godnatt=)

Kiss´nhug!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0