onsdag/torsdag i ett=)


Gårdagen var riktigt NICE!=) grymt skönt ställe i sthlm F12, första gången jag var där o allt var riktigt bra, musiken, stället o folket! så de får nog bli fler sådanna utekvällar tack böna!

imorn blir det bioo=)  det blir Public Enemies! får se hur bra den är..


annars då, är de inte långt kvar till söndag,  då man blir tillbaka till "verkligheten" jag menar inte att jag inte levt i en verklighet här i sthlm hos pappa utan att jag då kommer tillbaka till ett full spekkkat schema.. vilket har sina bra o dåliga sidor med de=)



ikväll blir de nu att kolla på ngn film, o äta .. ja.. billys panpizza hah, o efterrätten blir fruktsallad med smält-vit-blockchoklad!  MUMS´.

ha de bäst, keep´n touch!



i´dont know who you are or where u are, but i do know that u exist!


kiss´nhug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0