heeeeeeelgYEAH- om en bild säger mer en tusen ord vad är de då vi inte förstår?

söndagen- var en mycket trevlig dag/kväll..
dagen spenderade jag med super coola killen Elliot! Hann plugga lite innan det var dags att göra sig iordning inför "kroggalan" var där med jobbet(bilder kan komma senare), det blev en trevlig kväll, synd dock att jag var tvungen att dra innan partyt hade börjat:p drog vid tolv tiiden, pga skolan och träningar på måndag morgon och kväll:)
 men hade en bra helg af hann med att jobba lite, kolla fotboll m,m=)


Måndag.

idag var de träning, skola, träning och plugg, nationella svenska imorn, de får fan bära eller brista..:)

hoppas att de ebra med er, för jag älskar the life right Now:)
muuuuuusiiiiic is the shit right here!


ska försöka skriva lite roligare saker,men nu är jag för trött=)

de jag inom en snar framtid kommer att uppleva.

Bounce!

Beyonce!


Bääästa!

Goood naatt(:

Kiss´nhug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0