Bästa konserten!

har inte haft tid att skriva så jag gör det nu!=)

igår Begav vi oss Till Sthlm, jag syrran och Nina!=), efter att vi slagits mot deras rusingsTrafik så kom vi äntligen fram till Globen.. =),
Jagvar HEL taggad på showen..  jag   visste att hon skulle vara bra, men inte så GRRRYM!
fan Sjung med och dansade heeela kvällen till alla låtar, ååh vilken röst hon har, kommer hon till Sverige igen ska jag lätt köpa mig biljett!,

Tack till Syrran/jenny ponce och Nina Bernaca! för den fina presenten att bjuda med mig på det här!=) BLir så glad när jag tänker tillbaka vilket tryck det var i publiken, sån känsla när hon slutar sjunga och låter alla andra sjunga med ..(:

har en massa bilder o film inspelningar, som jag hoppas på att kunna lägga ut här snart..


vi var hemma vid halv 2 inatt , o imorse skulle jag UTFÖRA en Triathlon....

Först.
simma- 1km det är 20 längder på g-vik
sedan.
Cykla- 2 mil
sist men inte minst.
Springa- 5 km


dettavar en utmaning.. och som vanligt ska jag snubbla på en stubbe i skogen när jag löper.. hahah aja lite skrubbsår är väl inge farligt:p

jag tog mig runt hela , kvällen avslutade med ett fotbolls pass med lagét, nu ska jag äta, och PLUGGA:S matte nationella imorn... tagga måste få mitt betyg som jag vill ha!







aja hade så bra nu, Peace!







Kiss´nhug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0