en Lördag.

igår på jobbet så funkade istort sätt ingenting.. haha proppen gick flera gånger, osv, men de var en helt okej dag på jobbet ändå=), precis innan stängning gjorde man lite ice tea-peach åt mig och silvia som kom och hämtade mig,

kvällen avslutades med BARCA- real  hos FAM Erkisi....  ojojoj vilken kväll, barca förnedrade verkligen real och det är bara förnamnet, nu vet vi alla att barca är det bättre laget, så är det bara, det bevisades ju igår med en Utklassning mot Real spelarna, så sorry alla real fans.. nu har ni inget att komma med, och om ni nu glömt det så slutade matchen 2-6 till Barcelona FC.



Idag vaknade jag kl 7 åt en bra frukost, och somnade om igen, nu tagggggar jag inför Matchen jag spelar mot Nora-Pershyttan BK ser man fram emot det(:, fårse hur det går, måste tejpa foten fan lite ostabilt annars..

ikväll blire en stund på satino dansa lite sen hem och sova Skol SM Match imorn Semifiiiinal:) på behrn matchen börjar klockan 12 tror jag:), så kom o kolla när vi krigar oss till en final!

Killarna vann sin semifinal i torsdags! de vann matchen med 3-0 så nu är de i final och finalerna spelas i sthlm:) fatta om vi också tar oss till final!:)

vi ska möta det lag som vann SM förra året, men deras trupp bestod mest av 89:or och dom tog ju studenten förra året, så nu möter vi säkert ett helt nytt lag, och fan vad vi ska kriiiiga!


Hejja John Bauer
=).

nu ska jag fixa lite här hemma innan jag åker till samligen:)


Kiss´nhug 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0