Fredag.

Provet, idag... ja de får väl bära eller helt enkelt brista, jag hoppas på "bära"=)..

på kvällen stod jag i kiosken ute i glanshammar, på herrarnas match, måste säga att glanshammar är ett litet men trevligt samhälle, inte för att jag skulle tänka mig bo där, det är alldeles för litet för min deel,,=) Men annars tränar man ju där ute eftersom att jag spelar med Glanshammar  IF, har inte tänkt på själva samhället förut men men:).

stannade hemma ikväll det var skönt, städade lite på mitt rum , umgicks med mami=)

igår landade min farmor o gammelfarmor i Sverige=), de bor ju i Chile annars, men nu när de snart e sommar här så blire "vinter"  där.. å då passar dempå=), måste åka o hälsa på dem snart, i sthlm, blir väl en och annan resa dit nu snart ,hoppas påde=)


aja ska försöka lägga upp mina bildler från Beyonce konserten snart o video klippen!;)

nu ska jag sova, min vecka har varit tuff, men klagar inte=) den har varit sjukt rolig också, Men nu Ere HEEELG=)

kanske ska ta o köpa mig den här i helgen=)?

Kiss´nhug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0