Raaaastlööööööös

shit, ikväll har jag haft en "ledig" kväll, det vill säga ingen träning...

problemet är att det sällan händer mig att jag har en tränings fri kväll, under veckan, och som idag eller nu, har jag inte gjort ett skit, jag låg ett tag och kollade på tv sen gick jag o satte mig vid datorn en stund, sen tillbaka till tv, inga bra program.. så där har jag höllt på hela kvällen, 

mitt problem ¨är, eller problem o problem? är att jag inte vet hur jag ska fördirva tiden när jag inte tränar och har en kväll helt oplanerad, jag har varit sååååå rastlös, hade ingen lust att gå upp på stan, så de blev en seg kväll hemma,  aja nu blire väl lite käk snart, och sen lite tvvv igen.. och sen sova!

Kiss´nhug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0