söndag.

Dagen idag har varit soft, sov till 1, Dock inte likt mig men men.. sen hörde blerta av sig och frågade om vi inte kunde åka och träna på ökk, jag svarade JA så klart=), faktum var att de typ bara var jag som tränade haha hon satt och kollade på allt  folk som rörde sig i lokalen... haha (tysken storspelarn ) efter det drog vi hem te mig och jag fick börja packa,
Imorn drar vi till Tylösand med klassen, ngn livräddarkurs, själv är jag inte så bra på att simma samtidigt som jag håller i den jag livräddar haha så får´se hur detta går..
åker imorn bitti klockan 05.30 alldeles för tidigt för min del, hemma igen på tidagkväll=)

nu sitter jag hemma hos blerta och ska äta=) myyysigt, kanske slår på ngn film innan vi somnar, ha de bäst! från Värnamo etfer final matchen. slutade med vinst för oss! -jag i mitten med svart t-shirt
Kiss´nhug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0