Sthlm.

Kom nyss hem från sthlm, dagen var bra , vi var framma vid 11, så jag och blerta tog en liten runda på stan, tittade lite i affärer oså.. jag hade ju bestämt mig för att inte slösa bort mina pengar, men som vanligt hittar jag ju ngt.. så de blev en väska och en randig t-shirt. sedan blev det käk i kungsan, men fan vad jag har tröttnat på deras käk, o ända beställer jag alltid samma..:S det får bli ngn annanstans nästa Gång=). sen tog vi t-banan ut till Stockholm Stadion!, för att se våra jb killar spela finalen.


efter drygt 10 min så gör vi (JB) 1-0! efter ca 20 minuter reducerar dem, (solna) sedan såg man hur våra killar tappade suget..  i slutet av första halvlek så får deras spelare rött kort för "snack", dvs att de får spela med en man mindre på planen, så vi reducerar till 2-1, sedan gjorde dem 2-2 genom ett självmål från oss som skulle ränsas bort, (en nick in i målet), nu stod det 2-2, de vsar en man mindre på planen och efter ett tag gör dem  (solna) 2-3 sedan slutar matchen med 2-4 till Solna.

jag vet inte vad jag ska säga, men de e väl starkt att komma 2:a i sverige, bland alla gynmasieskolor (som varit med på "resan") så =)..

nu ska jag städa rent  mitt rum , ser För*ä*l*g* ut..:p sedan sova blev för sent igår:p, måste sova tidigt imorn äre skola sedan Stockholm igen , Ska Se Beyoncé:)<3

synd att jag inte hann träffa dig idag pappa, men de får bli snart kommer ju till sthlm snart igen<3!


fan vad jag saknar Chile.<3








Kiss´nhug

Kommentarer
Postat av: sabina

snygging cassie :D

2009-05-13 @ 23:59:43
URL: http://sabinaujkanovic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0