Vaaaaalborg.

idag blev de till att åka till skolan en stund, hade lite rester kvar.. efter det åkte jag och tjejerna och lunchade på La Baguetté Muums,

sen snabbt till samligen för att åka och träna lite fotboll! det gick hyffsat bra idag, är på väg tillbaka känner jag nu, foten är fortfarande lite paj, men ska se till att fixa de tills på Söndag då jag har match!  borta,=)

Kvällen. gick ut och åt middag på Hellas med Camilla, Emma, Blerta, Sabina, riktigt mysigt, efter det strooosade vi runt lite, tills jag ock stina drog ut till Satin, de blev en lyckad kväll är grymt trött nu ska bli skönt att sova!


imorn blir de nog att möta upp tjejorna och luncha eller något liknande kvällen styrs mot Satin med stina, ska kolla Millencolin=) va ett litet fan när jag var yngre, så de ska bli kul=)
 
aja hoppaas att ni hade en Lyckad Kväll.

Kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0