1DAG KVAR!

HEllu på er! idag är det en fin dag! sitter hemma nu, ska fixa lite bankärenden för mitt projektarbete innan jag åker iväg till skolan för plugg.. ikväll ska jag packa resväskan, och jag får en stor packhjälp av J, för imorn åker jag till GRANNIISS(gran canaria) blir borta i en vecka, lördag till lördag=), där borta ska det bli fyra fotbolls pass, 3 styrkepass på sandstranden, löpning med mera säkert.. men kul ska det bli i alla fall=)!

det är sjukt mycket som ska göras fram till att jag sitter i en bil påväg till flyget, men aah som man LÄNGTAR! därborta är det sol och värme så solbrillorna ska ju självklart med! hah;)

ne nu måste jag kila om jag ens ska få någonting gjort idag , hörs!




Kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0