nu jävlar!

blir de storstäning i mitt lilla rum=)! något som behövs haha.


Förstår mig inte på människor som vill försöka trycka ner andra med deras ord, vad får de folk att tro att de är så mycket  bättre än andra? varför kan man bara inte acceptera andras brister. eller måste man behöva kalla folk för saker bara för att de inte klär sig efter ens egna smak? för vem säger att de man själv har är bäst? att de man själv bär på sig, är mode? så ni människor som ibland kan slänga ur er taskiga komentarer, tänk efter hur de skulle kännas för diig om någon sa någonting om just dig- ditt utseende- dina kläder osv.. jag tror då inte att du skulle vara så känslo kall att du skulle säga : vadå  jag skulle inte bry mig om folk sa någonting om mig?. du är människa och du har känslor, du skulle kanske inte visa dig att du brydde dig, att du blev svag inför andra för då skulle ingen stå bakom dina elaka komentarer och skratta med dig, de skulle skratta åt dig.

-Behandla andra som du själv vill Bli behandlad!


Word.

Kiss´nhug.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0