Wor5k.

då var man hemma från skolan en fredag eftermiddag! och istället för att a vad vet jag umgås med sina nära och kära så ska man jobba, men där har man ju nära o kära ändåså..=)

Vill du ta din dejt till ett mysigt ställe där du kan välja mat från de "grekiska" är Hellas rätt för dig. inte illa för lite fredags mys!♥



snart bär det av! Jb ska till Grancanaria- Las Palmas! blir borta en vecka, med fotbollstränignar, och annat skoj, JB bästa skolan, just för att man får lira boll och uppleva en massa NICE SHIT!=) den 28 ska vi iväg i alla fall, med tjejerna i tvåan och trean från HIP programet (hälsa och idrottsprogrammet). Killarna är ju i Spanien nu och lirar en massa boll, och de blir borta i 4 veckor om jag inte minns fel!=).

sendå, kommer man hem 5 DEC och fyra dagar senare åker man till kära CHILE den 9 DECEMBER! såå nice och längtar som fan=)!

Nu ska jag börja fixa lite innan jag åker till jobbet, ha en sjukt bra fredag för nu är de HEEELG YEAAH!=)♥


 kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0