yexbox the week is 0N!

jani.. gårdagen kväll på njuta slutade med mig och J bara haha så dom bangar mina vänner:p men det vart lika nice som alltid, en massa prat, bra musik o en massa skratt precis som man behöver, iför en ny vecka, en ny måndag..

och ja idag var de måndag.. = vaccinations dagen började ÍDAG. men efter att jag hade gjort klart mitt prov i skolan så var de planerat att jag skulle åka och Vaccinera mig på MÄSSAN... men fick höra av en klasskompis som var där att de minst va 1½ kilometers KÖ!!!

eftersom de var en sjukt lång kö och de fanns ingen Garanti att man skulle få vaccinera sig idag, så bestämde jag mig för att ta de imorn istället..

de var ju rått o kallt ute, pallar inte bli sjuk i kön av att stå ute i ca 4 timmar som folk fick göra.. men imorn öppnar de klockan 14.00 - 19.00

sedan kan man även åka till sjukhuset.. från 10.00 - 18.00 så får se vad som är lämpligast.. plus att de var smartast att åka till mässan vid 18.00 tiden då de Trycket var mycket mindra(inte lika lång väntetid i kylan, typ en halv timmar bara).=)

men alltså man undrar ju hur säkert vaccinet är egentligen.. de vet ju inte så mycket om den..  kollar man på youtube, där folk försöker varna oss andra som ännu inte tagit vaccinet..

kolla här:



jag fattar inte alla "läkare o sköterskor" jag pratat med säger olika..:S vet Någon Någonting egentligen OM DE här VACCINET....!! kolla på videosarna, vissa påstar att den tjejen (dessiree) FEJKAR.. det tro jag fan inte på.. de där är sant.. men jag vill inte bli smittad, men jag vill heller inte få de hon fick.. hon är en på miljonen.. kan inte jag också vara de då? aa nnu vet jag inte hur jag ska göra..


ska kolla film , tänka på annat allt de här med vaccinet gör en bara förvirrad vem ska man lyssna på`? och vem har rätt, vem VET egentligen något?!

det som skrämmer mig om jag ska vara helt ärlig.. är att "de" (forskarna) ska komma på att de var farligt att ta vaccinet, att dom bah Op´s ni borde inte ha tagit vaccinet..

att dem bah som på 60 talet, gav ut ett läkemedel för gravida kvinnor med illamående! då sa dom att de inte alls skulle ta skada på barnet, men nästan varje unge som föddes vars mamma hade tagit de läkemedel, födde barn utan ARMAR OCH BEN.. de e som om de ba OP´S ojdå de där var visst inte bra... vill fan inte att dem ska komma på att vaccinet var farligt efter att man tagit det!!!



Kiss´nhug.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0