godmiddag?

har ni ställt om klocken en timma bakåt? om inte gör de då=)
själv glömde jag bort att göra de.. tur då att min mobil fixade allting själv :p

idag är det söndag och rätt grått och mulet här i sthlm, Tur för mig då att två av mina bästa vänner är här Stina och silvia & besöker storstan de är nämligen och ser Bajen spela just nu.., och ville äta lunch/middag med mig efter matchen, så glad som jag blev tackade jag ju såå klart JA=) fast de blev visst på Kungsan inte de pouläraste stället för min del, men de går väl san bara idag för deras skull♥
åh är så glad över att få träffa lite "penny bridge" people=)♥

aja får se vad man hittar på idag annars, kanske åker in till stan lite tidigare så kanske man kan hitta Något fint=), aja ha en fortsatt trevlig Dag!

Kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0