ja så var man på igen. eller?=)

hela dagen igår blev de STOCKHOLM med  bästa JB♥

de blev käk ute på bosön, ett studiebesök på sportbladet, o även en guidad tur inne på deras arbetslatser!, sen var de vidare in till sthlm stad (fri tid) och vad gör man då inte än att strosa runt i lite affärer, med blerra=), som vi hittade prylar, men vi fick nöja oss med de vi fick hem eller hur blerta?=)
senare klockan 19:30 bar de vi till vår buss som körde runt oss överallt, nu skulle vi ut till Råsunda för att se Sverige-Albanien, visst var de kanske inte den mest spännande match jag sett.. men sverige gjorde några mål iaf, förstår att Zlatan gick ut, han "fick lite ont i knät" men om jag själv får gissa så ville han bara av plan, de var väl för tråkig match för honom och jag kan tänka mig att han redan längtade tillbaka till Barcelona.. hade jga också gjort om jag varit honom, han kunde dock "göra jobbet" lite bättre än vad han gjorde, med tanke på den lön han tjänar... aja nog om den matchen, efter de 23:00 så bar de hem till Örebro, var hemma vi 2 tiden, Dunder-Under-Bar dag i storstan!

aja nu är de torsdag och jag har då inga valbara kurser, dvs ingen skola för mig inte.. men har dock vår första inomhus träning med laget WOHOOO=) Futsal here i come!=)

aja ha en fortsatt trevlig höst-dag! (:


Kiss´nhug.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0