på hemma plan.

Så då var man hemma igen. efter två veckors tid i Stockholm, haft två sjukt bra veckor, men som jag brukar säga, Borta Bra men hemma Bäst;).

och för er som inte riktigt förstod vad jag hade för mig därbort så hade jag min Apu/praktik, hos hammarby damfotboll! praktiserade som fotbolls spelare samt lite "kansliwork".

nu är jag tillbaka i allafall. och idag har jag tre personer som måste grattas! Veronika i sthlm grattis o hoppas att du får en bra dag, kan tyvärr inte vara på plats, men önskar dej en fin dag.♥

sedan har jag två 18 åringar som fyller idag och som ska firas at the same place=) Emma Lindh Karlsson & Sandra Hallin! grattis tjejer ser fram emot en grymt trevlig kväll med er, och de andra som kommer för att fira just er dag!=).

 

nu måste man börja fixa lite, annars blir de stressigt som vanligt.. men ha en fortsatt trevlig kväll gott folk!



Kiss´nhug´.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0