projektarbete..

i sista året på Gymnasiet ska man ju göra ett projekt arbete! och jag har då valt att gör en fotbollstunering, men inte vilken som helst, eller vart som helst, jag ska ha min fotbollsturnering i Chile, nu i december. ska bli intressant och se hur all förberedelse kommer att se ut.. och hur allting, går vägen, men kul kommer de nog bli, eller det är de jag hoppas på iallfall!=).

nog om det. kom nydligen hem från min apu, hjälpte till på kansliet idag, intressant vad man kan ha i ett förråd=).
imorn är de träning på kanal plan, o jag hoppas på en lika rolig träning som jag haft tidigare=)!.
på trosdag blir de kanslijobb och kvälls träning, och de blir nog de sista jag gör på min apu, om de inte blir något på fredagen=).

på lördag har jag två brudar som fyller 18år!=) och det ska ju så klart firas, och så klart är det Emma lindh Karlsson och Sandra Hallin som fyller!♥


just nu sitter jag och lill syrran och spelar game Cube, eller de e hon som spelar jag hjälper henne=).

aja ha en fortsatt trevlig Kväll, tjjilivippen
Kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0