Så var man framme.

Nu har man då "landat" i sthlm, där jag kommer att tillbringa min tid i två veckor. ska nämligen göra en del av min APU (praktik) här, så jag ser så fram emot det.


annars då, en veckas APU (praktik) ligger i slutet av november då man åker till las palmas, ja gran canaria, en ö som tillhör spanien men som ligger mot Afrikas kust. där blir det en vecka, med JB, där blir det en del träning, ser även fram emot Det. sen är man hemma i ungefär tre dagar och sedan åker man bort på smester i tre hela sjukt sköna Vekor, till CHILE så klart, ooh om man har längtat!

så de händer en del nu på hösten, sen kommer man hem i januari och då mina vänner är de inte långt kvar till STUDENTEN!

inte alls långt kvar nu, så de gäller att njuta av allt de roliga som man lyckligtvis får uppleva varje dag, Okej alla dagar kanske inte är bra dagar, men tur att dem inte är så många då, (de dåliga dagarna alltså).

och nu väntar man på att klockan ska slå:

Från Bandhagen tisdag 20 oktober kl 16:51 till Skanstull kl 17:01


för att besöka min APU plats..


ska väl snart ta och äta något Mmums, ha det bäst!

kiss´nhug.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyccccccka till med allt hjärtat!

2009-10-21 @ 20:00:49
URL: http://blertaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0