njuter man av litvet tillfullo?

fredag. ja min fredag är precis som en fredag ska vara, blev en mysig kvällsrunda på stan, o nu ska man snart blir man hämtad av Födelsedagsbarnet Jay! Hela 20 år!=) och det ska FIRAS! fattar inte varför man egentligen firar någon, jag menar vill man verkligen bli äldre än så här? aja struntsamma han ska iallfall firas! o kul ska de bli..

imorn blir det att åka till sthlm o fira lil´sis som fyllt 6 år, hon har mångar år kvar till 20, o hoppas att hon får många fina år att minnas tillbaka till!<3 för de e ju de man har kvar av sitt liv, minnen, erfarenheter, upplevelser. hoppas att man får många och bra!

själv tycker jag att man nu bara ska njuta av de GODA i livet, allt annat kan kvitta.. varför ödsla en massa negativ energi när man kan vara glad för de man har, och faktiskt känna sig lyckligt lottad för dem man har runt sig, omgivningen, allt man får uppleva och känna dag in och dag ut..

jag blir gld av att ha mycket runt mig, eller jag mår bra ska jag väl säga av det. fotboll familj vänner, jb!

aja nu ska jag inte snacka mer, ha en fortsatt trevlig FREDAG! och en bra  helg! för tro mig det kommer jag att ha=)

chilli´n                              som jag sa när det är mycket runt mig=)




Kiss´nhug.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0