All around the world, there are people in need..

Fredagen är här, så som alltid lika efterlängtad.. men idag har solen också varit framme.. ååh så glad man blir, jag blir.. fick bli longboard åkning till skolan idag, emellan åt bussen så klart:p men ja nu sitter jag på spanska lektionen.. och ja kollar runt lite, men tro mig jag pluggar också.. skulle bara lämna ifrån mig ett litet inlägg.. =)

om en veck från och med idag, så åker jag till sthlm med min syster och hennes vän, vi ska först till eskilstuna och jobba på en basket cup..=) och sedan vidare till stockholm, på lördagen blir det nog en runda på stan och sedan THE LAST BOUNCE! ååh ser verkligen fram emot den showen!=)

vi kommer att vara på stå platsen vilket är bra då kan man ju dansa med också haha. menmen nu måste jag plugga vidare, vi hörs Peace out!


-Du gör mig stolt, fortsätt med det du gör du kommer att gå långt!

Du ska bara veta att det är ett positivt tecken på att du är självmedveten och vill nåt i livet. Man behöver inte veta vilken väg man ska ta nu i ditt skede, ta det lugnt och var säker på att du kommer att hitta DIN väg så småningom- för det gör vi alla förr eller senare. VAd det än blir så är jag övertygad om att du kommer att lyckas. Du har glöd i dig som ingen, inte ens en hel brandkår kan släcka! Du är stark!



Kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0