Damn


vilket skönt väder, Oja solen.. om jag har saknat solen alltså.. de kan bara bli bättre!

Du vet bilder, dem säger mycket va? Dem får dig att tänka tillbaka till tider som du bara vill uppleva igen, tider som du helst vill glömma, tider som du önskar att du borde ha njutit lite mer av, tider som du absolut älskar, bilder som kan få dig att skratta om och om IGEN, du kan ha bilder i ditt minne, ditt huvud, som du, när du än vill kan spela upp, spola tillbaka, och tänka tillbaka till, dagdrömma om.. ja bilder dem är bra dem, och jag kollade just igenom på mina bilder bara från det här året, oj dem är många, hade några från 2009 och i slutet av 2009 från november 2009 och frammåt, men ännu fler bilder ifrån när jag var yngre.. hittade band annat dem här:

En dag när du precis tränat och magen kurrade, och din vän bara var tvungen att kööpa sig en kanel-längd, muums! - min väns citat ( men eh vadå vi tränar ju?:p)


En dag då du hjälpte syrran på hennes jobb.. och hon då bara var tvungen att teststa dem största byxorna, två människor som verkligen kan få dig att skratta, och vilja berätta långa historier om dig själv (haha)


En dag du gärna skulle vilja uppleva igen, en dag på stan i Chile shopping och STARBUCKS COFFEE med bästa ninis! (vi hade sjukt kul, och skrattade så mycket att folk nästan blev irriterade.. hah och snyggingen som jobbade där alltså;) )




Tjejen som alltid räddar dig när du själv ska försöka vara duktig i köket, men alltid misslyckas, (väldigt ofta) då kommer denna vän och räddar dig!


En kväll då du precis landat i kalla Sverige, på nyårsafton och dessa små pinglor fanns där för att fira den med dej!



haha en dag då lyckade bränna hela baksidan av din kropp just för att du var så inne i att berätta histoirer om dej Själv.. (jag pratade så  mycket att jag glömde att vända mig för att kunna sola framsidan) och det bästa du använde då vad Aloe Vera plantor!!



En dag du då verkligen ville visa hur mycket du tycker om din kusin.


En kall men skön vinter dag, på promenad o pusskalas!

En dag då du för första gånen gjorde ett mål i en Is Hockey match!=) (och i kröp av planen när matchen var över!
 

En vår kväll då du och din vän hade det väldigt kul,

En dag/vecka då du lärde dig att åka bräda, den gröna backen som skulle ta ca 15 minuter att ta sig ned för, tog för mig ca 1½ timme.. jag säger bara- om jag ramlade..



Den bland dem mest flummigste dagarna, vi skrattade så att vi vek oss.. haha folk måste ju undrat vad vi höll på med.


Ja ni, bilder säger rätt mycket, och dem kan verkligen få en att minnas, bra som dåligt... jag har en massa bilder, men det här inlägget är det jag hållt på med, så jag tänkte nu visa er vad jag gjort=)



Kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0