waste?!

shit ja då har man tillbringat typ hela dagen på universitet och skrivit det där högskoleprovet.. jag förväntade ju inte ett shit av mig själv, men fy fan haha ( svenska delen allstå... man hade 5 olika texter att läsa till varje text fick man 4 frågor, med fyra svars alternativ att välja bland. Man hade allt som allt 50 minuter på sig att läsa och sedan svara.. jag är nog segast i stan på att läsa.. och samtidigt ska man ju fatta allting man läser.. när jag var på min tredje text och höll på att svara ¨på den fjärde frågan, så säger läraren "nu är det 5 minuter kvar" omg tänkte jag , shit jag har två texter till som jag inte ens hunnit börja läsa än!? haha det var bara att kryssa HEJVILLT på lite svarsalternativ..:S hade inte en aning om vad jag svarade på hade ju inte ens tid att läsa texterna.. de var lite små irreterande, haha fick sedan vet att jag inte var ensam om att ha kvar oläst text.. men men nu är de över iaf, och jag är trött.. Men ikväll blir det BARCELON VS real madrid.. Hoppas på barca!=)

aja nu ska jag jobba lite med mitt projekt arbete.. du kan följa mig här, www.barnenivalparaiso.blogg.se =).

Ha en trevlig lördag-kväll, vad ska ni själva göra, mys-hemmakväll och fotboll? eller vad ska ni hitta på ?=)



Kiss´nhug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0