19 år,

Tro mig. jag vill inte och tänker inte, men framförallt så känner jag mig inte "gammal" som man fått höra idag att man ska "känna" sig.. Jag mår jätte bra, och har haft en jätte bra födelsedag! många "ja må hon leva" sånger idag.. många mess och telefonsamtal idag, alltid trevligt!=)
 Mami kom med frukost på sängen i morse myys, har redan fått min present av henne , de blev en skid/snowboard jacka som jag velat ha! imorgon ska jag fira min födelsedag med familjen och på lördag ja då har jag bjudit över lite vänner, sen blir de nog utgång=)
 nåra pinglor vid namn Emma, Blert och Camilla kom förbi skolan idag med en prinsesstårt bit åt lilla mig, haha camilla gillade den iaf, jag tycker om marsipanen, o jag blev överrasskaaad där`=)
ja har lite bilder från dagen idag kan försöka lägga upp dem lite senare när jag har tid, nu är klockan 23.00 och jag kom precis hem från träningen , det blev löpning och sedan ett fotbollspass, nu ska jag äta duscha o SOVA! fan vad sent de alltid blir. Men jag kommer iallafall somna med ett leende! Tack alla som gjorde min dag idag!♥


Kiss´nhug.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0