Framtiden.

ja, det kanske låter läskigt när man tänker på ordet FRAMTID. Det är en tid vi inte kan se iförväg. Men vi får aldrig glömma bort att det är en tid vi *NU kan påverka. Jag tar studenten nu i Juni, och vad som händer efter att jag tagit studenten ja, det är inte riktigt bestämt... Jag har en massa saker jag skulle vilja göra, vet bara inte vilket jag borde börja med. Vet inte heller om jag vill stanna kvar i Penny Bridge, känner att jag vill utforska vår värld lite från andra platser. Mer än så säger jag inte. Vet ni vad ni ska göra efter Studenten?


Du vet att du har din framtid i Dina egna händer! Ta dina egna vägar, gör dina egna fotspår, följ inte någon annans, det är din framtid det gäller ingen annans! 
tänk lite på det, ska du sätta din hand på väggen med samma färg på samma sätt som alla andra? eller ska du förlja dina egna drömmar?

Kiss´nhug.

Kommentarer
Postat av: s

jag vill flytta till en egen lägenhet i barcelona. men jag kan ingen engelska och ingen spanska, vilket suger.



men jag vill också bli lärare. så jag vet inte.

2010-02-12 @ 12:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0