Ja du vet hur det funkar.

Imorgon är det min födelsedag, då har jag levt i 19 år. rätt mycket tycker jag. Tycker dock även att man ska fira ALLA sina födelsedagar, och inte tycka att dem är mindre viktiga eller mindra värda bara för att man fyller 17, 19 osv.. ja ni förstår säkert!

Men idag kollade jag  upp dem saker jag skulle vilja göra efter Gymnasiet.. det blir ett nytt kapitel i livet jag öppnar då. fårse vart man landar. om man stannar, ellr om man drar iväg för ett tag. ser fram emot det jag ska göra oavsett vad det än blir. Men nu har man massa andra viktiga saker att ta tag i! Sista ruschen nu innan studenten. Shit det är lite läskigt att inte veta vart man är påväg, men samtidigt så jävla Nice!


Godnatt. Kiss´nhug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0