jag lever Livet just nu..

shit, jag är så jväla glad just nu för att jag får träffa människor som får en att må bra, att jag kan ta luren å ringa dem som betyder mest, att jag när som helst kan höra av mig till dem, shit. I´m HAppy, and thankfullllllllll♥ idag blev de ännu mera dans, med bästa Cherie! oh i lööve her!*=) idag blev de shooppingtime in sthlm, o träffade på en sweet brud också!=). imorn, blir de min sista dag för denna gång i sthlm, o jag ska leva ut den !, hittade nyss klipp ifrån en speciell person, tryck på play så förstår ni nog vad jag menar, han har förändrat på fotbollen i vårt lilla land...
  - nu mnåste jag sova, hoppas att ni alla där ute, har något ni kan vara stolta över. Och att ni har något ni är tacksamma över! Peaace

Kiss´nhug.§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0