jag säger bara K-A-O-S!

SHIT JAG ÄR GRYMT TACKSAM ATT JAG HAR MIN HJÄRNA/magkänsla.. JAG BESTÄLLDE EN BUSSBILJETT TILL STHLM IStället för tåg , o det är jag sjukt glad över att jag gjorde..=), fick höra hur folk har haft det runt om i sverige med SJ!

men visst blev min buss försenad, ca 50 minuter försent, men de var inget problem.. mitt problem var hur jag skulle ta mig hem från centralen hem till pappa.. Tunnelbanorna, var typ avstängda.. så hela stockholm ersättes med ersättningsBUSSAR (ursäkta svekan =): )  detvar sjukt.. i vanliga fall brukar jag tycka att det är mycket folk som ska på t-banorna under rusningstrafik.. men shit idag fick man kriga sig på för att komma på en ynka liten buss.. det tog mig ca 2 timmar innan jag kom hem.. inte nog med det så dog min mobil när jag fick ett samtal från pappa, jag ville bara säga ( KOM  OCH HÄMTA MIG) - men han jobbade o jag han knappt svara innan mina batterier dog.. tycker synd om dem som bor längre ut i Sthlm.. men ja så jag var rätt trött och hungrig när jag kom fram hehe. jaja denna dag var inget annat än KAOS.
har du råkat ut för något liknande idag?
nu ska jag sova godnatt
kiss´nuhg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0