Lördag

Shit vilken lång dag det har varit, mn det blev en dag med laget, trevligt=). Är bara så sjukt trött, och bara att veta att skolan börjar på måndag ger mig ångest , haha, shit alltså det är verkligen inte långt kvar nu.. har ju mysan på besök här i staden, men just nu befinner hon sig på strömpan, och lilla jag kanske skulle ha följt med ut men nu känner jag verkligen inte för det, så jag tog fram min favvorit GLASS=)


du springer aldrig ifatt när jag väl e där.
jag vill inte tänka frammåt men är livrädd för att fastna här, nu kan det vara försent att säga som det är.
vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut. jag har försökt att fånga den den andra men aldrig nått ut. jag vill har en sista chans så jag säger rakt ut- jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

- Melissa Horn.



Godnatt, Kiss´nhug.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0